TEAM SOPHIEPARIS IBUCUTE PUTRA

"Hidupku Kini Berubah Setelah Jatuh Cinta Pandang Pertama Dengan SOPHIEPARIS MALAYSIA. Hanya RM15 Keahlian Seumur Hidup. Merubah Segala-galanya. Tak Perlu Modal Beribu Riban. Ada berani!!! Tak Percaya??? Jom Join Team SophieParis IbuCute Putra Sekarang Jugak.....!!! "BISNES SOPHIE SAPA BUAT DIA DAPAT ,BUKAN ANDA BUAT ,ORANG ATAS KAYA " SISTEM YG SGT ADIL ,XBUAT KEJE XDE INCOME " INCOME PELBAGAI JENIS JIKA ANDA TAHU REBUT PELUANG " "

Monday 26 November 2012

Booth SophieParis IbuCute Di Jom Heboh Di Bukit Jalil

Assalammualaikum n morning u all...

Untuk makluman semua IbuCute n the team dapat tapak kat JOM HEBOH di Bukit Jalil selama 2 hari. Ini berkat bantuan dari org kuat IbuCute adik IbuCute sendiri Ckin dia dapat tapak berkongsi dgn kawan dia. Kawan dia jual baju dan kain tudung. Nanti pakat ramai2 ajak kawan2, saudara mara adik beradik datang singgah n join team IbuCute k. Kitaorg punya booth warna pinky semua team IbuCute pompuan pakai baju pink n lelaki baju itam pink. Dah tentule kitaorg wajib warna pinky bcoz kan SOPHIEPARIS warna pinky. For all my team yg turun padang sabtu n ahad ni di Bukit Jalil caiyok caiyok...cari downline n sales seberapa banyak yg boleh. Datang jangan tak datang meriahkan karnival JOM HEBOH terakhir untuk tahun 2012 ni...jumpa team IbuCute disana...

Jom Heboh Bikin Heboh Di Bukit Jalil Disember Ini

 Jom Heboh merupakan satu landasan untuk stesen televisyen berinteraksi dengan penonton setianya dengan cara yang lebih dekat dan terbuka sambil turut serta dalam permainan dan pertandingan yang dianjurkan setiap gerai.

Ia juga merupakan platform kepada peminat serta orang ramai untuk bertemu dengan personaliti TV3 dan artis popular tanahair. Tahun ini memperlihatkan Jom Heboh dengan wadah, improvisasi dan wajah baru. Turut diadakan sebuah konsert percuma besar-besaran yang bakal menampilkan nama-nama besar dalam industri hiburan tempatan.

Beberapa gerai kendalian TV3 juga akan diberi nafas dan nama baru dalam menyuntik semangat kepada orang ramai. Gerai di bawah naungan Cereka, Studio3 dan Kanak-Kanak. Gerai Studio3 akan memperlihatkan gabungan Aduan Rakyat, Nona, Wanita Hari Ini dan Majalah 3. Tahun ini juga gerai berita TV3 juga akan muncul kembali dengan pelbagai keistimewaan antaranya ujibakat pembaca berita selain dapat beramah mesra dengan penyampai berita.

1 comment:

Hubby said...

Semoga apa jua yg ayang n team inginkan abg doakan semoga berjaya. Abg bangga dgn ayang. Caiyok caiyok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...